MANO GIMTINĖ IR AŠ
Lentvario biblioteka kartu su Lentvario Motiejaus Šimelionio gimnazija vykdo vaikų socializacijos programą ,,Mano gimtinė ir aš“, kuri sprendžia aktualią šių dienų problemą – skatina jaunimo pilietiškumo ugdymą bei pagarbą gimtajam kraštui. Įgyvendinant šią programą siekiama suteikti galimybę socialiai remtiniems vaikams geriau pažinti savo gimtinę, plėsti akiratį, kūrybingai praleisti laisvalaikį. Savo krašto pažinimas ugdo pilietiškumą ir skatina mylėti bei gerbti gimtinę.
Šią savaitę baigėsi užsiėmimai skirti I-ąjai pamainai – 5 klasių mokiniams. Vaikai apsilankė bibliotekoje tris kartus. Birželio 2 d. jie susipažino su bibliotekos sukauptu kraštotyros fondu, turėjo surasti medžiagą ir atsakyti į klausimus apie įžymiausias, lankytinas Lentvario vietas.


Birželio 7 d. bibliotekoje vaikai susitiko su žinomu Lentvario poetu Aleksejumi Kutkinu, kuris daug rašo apie tremtį, nes jo šeima buvo ištremta į Votkinsko miestą Udmurtijoje. Ten jis ir gimė. Savo kūryboje daug dėmesio poetas skiria savo šeimai, gamtai, žmogui. Aleksejus rašo rusų kalba, tačiau jo kūryba yra išversta į lietuvių, lenkų, ukrainiečių kalbas. Šiuo metu jis yra Lietuvos kaimo rašytojų sąjungos narys, Trakų literatų brolijos ,,Aukuras" narys, Tarptautinės rašytojų ir publicistų asociacijos narys. Susitikimo metu poetas pasakojo apie savo vaikystę, apie Lietuvą, apie meilę tėvynei. A. Kutkinas ne tik pats skaitė savo eiles, bet ir suteikė galimybę paskaityti vaikams.


Birželio 9 d. vaikai vėl apsilankė bibliotekoje. Jie atsinešė kompiuteriu sukurtus darbus, skirtus temai ,,Mano gimtinė ir aš“, kuriuos patys pakabino bibliotekos foje.

Linkime stovyklautojams geros vasaros ir laukiame antros pamainos.

Komentarai